Benzer Makaleler
FOLKLOR-EDEBİYAT İLİŞKİLERİ BAĞLAMINDA ABDULLAH TUKAY’IN ŞÜRELİ VE MİHAİL FEDOROV’UN ARŞURİ MANZUMELERİ
Bülent Bayram
Sayı: 2011, Sayı 32 Sayfalar: 41-54
0
364
Eskişehir’de Meskûn Nogayların Nogay Türkçesini Kullanma Pratikleri (Nogai Performance of Noghais Settled in Eskişehir)
Erdoğan Boz
Sayı: 2016, Sayı 42 Sayfalar: 17-26
0
1512
TÜRK KÜLTÜRÜNDE “SELAMLAŞMA” VE “VEDALAŞMA” HAKKINDA GENEL BİR DEĞERLENDİRME
Ahmet Keskin
Sayı: 2017, Sayı 43 Sayfalar: 125-146
0
1400
KIRGIZ DESTANLARI XIV: COODARBEŞİM DESTANI ÖZBEK DESTANLARI VI: DALLİ
Serdar Karaca
Sayı: 2017, Sayı 43 Sayfalar: 437-439
0
577
İZMİR İLİ ÖDEMİŞ-KİRAZ-BEYDAĞ İLÇESİ AĞIZLARININ TEMEL ÖZELLİKLERİ
Aylin Çakır
Sayı: 2019, Sayı 47 Sayfalar: 77-102
0
733
TÜRK DÜNYASI EDEBİYATINDA REPRESSİYA
İbrahim Dilek
Sayı: 2019, Sayı 48 Sayfalar: 27-82 DOI: 10.24155/tdk.2019.111
0
523
Azerbaycan Türkçesinde Kiplik İşaretleyicisi Olarak Modal Sözlerin Spesifik Özellikleri ve Söz Diziminde İşlevleri
Elza Alışova Demirdağ
Sayı: 2021, Sayı 51 Sayfalar: 61-80 DOI: 10.24155/tdk.2021.157
0
505
Karabağ Ağzı Özelliklerinin Azerbaycan Dilinin Dialektoloji Atlası’nda Görünümü
Hasan Ali Çetin
Sayı: 2021, Sayı 52 Sayfalar: 133-168
0
556